Nuffnang

Thursday, January 9, 2014

Pengenalan

Salam semua,

Blog ni memang dah lama dalam perancangan, hampir setahun rasanya. Tapi saya tak berkesempatan nak memulakan. Tapi malam ni dengan penuh azam biar apa pun yang berlaku blog ni mesti dimulakan jugak.

'Ciajuola' berasal dari bahasa kampar yang bermaksud 'Biarkanlah'. Kerana apa yang dipostkan di blog ini bukanlah perkara yang sangat penting dan mustahak sehingga wajib dibaca oleh mana-mana pihak. Sekadar menjadi bahan bacaan mengisi masa lapang sesiapa yang ingin nak membaca. Kalau tak berminat nak membaca, ciajuolah...

Tujuan blog ni dibina bukanlah untuk komplen sesiapa, menghentam sesiapa, sekadar tempat untuk menyatakan pendapat yang hanya 20 sen ni, dan tempat untuk berkongsi ilmu yang tak seberapa ni. Blog ni juga akan dijadikan tempat untuk berkongsi pengalaman hidup, mungkin boleh dijadikan iktibar atau contoh kepada sesiapa.

Blog ni akan dibahagikan kepada beberapa kategori mengikut tag yang akan ditetapkan kemudian. semoga dengan adanya blog ni, kita semua dapat berkongsi ilmu dan peristiwa dalam hidup.

Akhir kata dari saya, semoga sesiapa yang membaca blog ini dapat memberi komen membina dan teguran jika ada kesilapan. Kerana saya juga insan biasa, tiada apa yang istimewa. yang buruk datang dari saya, yang baik itu sentiasa dari Allah S.W.T.

Ciajuolah...


No comments:

Post a Comment